آبیز اس ام اس

آبیز اس ام اس

 

 

 

 

 

 

 



آبیز اس ام اس

به یارو میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟
میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما
منتظرم برگرده ببینم چی میشه !

بچه ها کیا مث من هنوز خواب دبیرسانشونو میبینن؟من ماهی یبار خواب میبینم که یک شنبه اس منم نرفتم بعد معلمم به دوستام گفته بهم بگن که دیگه راه نمیده تو کلاس.هر دوماهم خواب میبینم که شنبه اس بعد صبح پا میشم تازه دارم برنامه کلاسیمو میبینم بعد میبینم ای وای نصف کتابو درس دادنو من همش جیم شدم...اعتراف مکنم من همچین ادمی بودم اما اگه میدونستم تا سالیان طولانی قراره خوابشو ببینم خوب همچین نمیکردم.....خیلی وحشتناکه.....

 

 

اغا امروز یه تقویم تو کمد مامانم پیدا کردم واسه سال75بود مامانم توش خریدایی که هر روز میکرده رو مینوشته یعنی از کتاب جک هم خنده دار تر بود مثلا یه جا نوشته بود امروز دو تا بستنی و یه شیشه شیر و فندک و یک کیلو موز خریدم1600 تومن...
من:))))
مامانم:((((
بغالی سر کوچمون ة

 

 

گودزیلامون از حاج آقای مدرسشون پرسیده بود میشه با کفش نماز بخونی ؟
حاج آقاشون گفته بود نه پسرم نمیشه
بعد این گودزیلا جواب داده بود که من خونم شد
گودزیلای شمام اینجوریه یا فقت مال ما خرابه؟

بابام داشت با آب وتاب خاطره تعریف میکرد یه هو وسطش گفت سال42 من با دو نفر دعوام شد البته سال42دونفر خیلی بوداااا
بابای خاطره تعریف کنه ما داریم سلامتیش بزن لایکو

 

گودزیلامون داشت آب جوش میریخت تو باغچه بهش گفتم چرا داری آب جوش میریزی تو باغچه گفت آخه چایی کاشتم

 

یه عروسک قورباغه خریدم که خیلی لبخند عمیقی زده و چشماش داره از حدقه می زنه بیرون. برادزاده دهه هشتادیم (که معرف حضور هستن!!!) اومد تو اتاقم عروسک رو دید صاف تو چشمام نگاه کرد و گفت: عمه رفتی عروسک مشابه خودتو خریدی؟؟؟
من با این چهره زیبا:؟؟؟؟!!!!!
عمه بزرگم:!!!!!
عروسکه: ؟؟؟؟؟؟
یوگی با دوستاش:؟؟؟؟!!!!!!!
ما دهه شصتیا جرأت نمی کردیم به عمه هامون درست و حسابی سلام بدیم بعد این گودزیلاها!!!!
آخه فک و فامیله تحویل بگیره ما داریم؟؟؟؟؟؟؟!!!

 

من خودم بچه شمالم.اون موقع كه 15-16 سال داشتيم و با 2 ازدوستام هر روز باهم بوديم يه روز من با حسرت رو كردم بهشون: اي كاش ما هم ماشين داشتيم 3 نفري ميرفتيم شمال...((آخه كدوم شمال من كه خودم توو شمال بودم))قربون اون حسم برم كه انقد قوي بود و سوزناك...
آقا بهت ميگم هنوز كه هنوزه واسش مي خنديم!اون موقع هنوز منطقه اي به نام افق نبود وگرنه قطعا تو افق محو محو ميشدم!

 

داداشــــــــــی چیـــــست ؟؟؟
کلــــمه ای ســــت محبـــت آمیز از سویِ دخــــتران، برای خام کــــردن پســـــرها در مواقــــــــع اضطــــــراری و نیـــــاز.
تجــــربه نشان داده اســــت که به این حــــرف دخـــــتران تا به حــــــال جــــــواب "نــــــه" نگـــــفته شــــده اســـــت
هـــرکی موافـــــــقه لایــــــک کــــــنه!

 

سر سفره نشسته بودیم کل خانواده همه هم ساکت منم داشتم به 4جوک فکر میکردم که یهو یاد یکی از پست های جالب یکی از دوستان افتادم و بلند زدم زیر خنده..بابام فقط نگاه کرد مامانم گفت خدا شفا بده گودزیلای خونه ام گفت کارش از اینم گذشته...!!!!!!!!!!! الان من دارم میرم تو افق..اونجا میبینمتون.

 

خاطرات تلخ آزارم ميدادند...
آنها را به شركت glx سپردم...
به راحتي از ذهنم بيرون آمدند و راحت شدم !!!!

 

دامامون داشت تعریف میکرد میگفت من دوست ندارم تو فسنجون گردو باشه ! منم گفتم : خب اونجوری که فسش میمونه جونش در میره!!
گردو نباشه تو فسنجون میشه ابگوشت!
داماده ما داریم ؟! :-|

 

کل خاندانمون نشسته بودن داییم بهم گفت تو خیلی دلقکی باید بجای میمون تو رو میفرستادند فضا ،
منم یکم اندیشه کردم و گفتم : حلال زاده به داییش میره ! یه سکوته خاصی همجارو گرفت اون لحظه !!! :))))

 

عجب دنیاییه ! تو یکی رو دوست داری که اون یکی دیگه رو دوست داره که اون این رو دوست نداره اما دوست این رو دوست داره که دوست این اون رو دوست نداره اما دوست اون این رو دوست داره اما اون تو رو دوست نداره و تو هم اون رو دوست نداری اما دوست اون رو دوست داری و دوست اون دوست داره با دوست تو که دوست داره با دوست من دوست بشه دوست بشه دوست تو دوست داره با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشه ؟
واقعا تا اخرش خوندی؟! من وقت و پشتکار تو رو داشتم میرفتم امریکن ایدل شرکت میکردم!

 

یارو تو جشنواره پاییزه 25 میلیون پول برده بعد واسه من اس ام اس اومده مشترک گرامی شما برنده یک اهنگ پیشواز رایگان شده اید !
اخه برم پیشواز کی با این اهنگ من که سالی 1 بار گوشیم زنگ میخوره اونم یارو اشتباه گرفته :-|
شانسه من دارم ؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:آبیز اس ام اس,آبیزخبر,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

 

 

abiz boy

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391

 

 آبیز اس ام اس
 آبیز sms
 آبیز اس ام اس
 آبیز اس ام اس
 آبیز اس ام اس
 آبیز اس ام اس
 محرم آبیز
 آّبیزخبر
 آبیز اس ام اس جدید روز
 آبیز
 آبیز اس ام اس
 اس ام اس آبیز
 اس ام اس جدید آبیز
 و امااااااا...
 جوک های تصویری
 طنز/ بهترین ماشین ایرانی پراید!
 خنده دار
 20
 19

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبیز اس ام اس و آدرس abizsms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استاتوس فیس بوک
اس ام اس خنده دار
جدیدترین اخبار آی تی
بهترین سایت های تبلیغات کلیکی(درامد بسیار خوب اینترنتی)
وبلاگ مهندسی عمران ایران زمین
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 9141
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1